Emailen is beküldheted a számlaképeket QUiCK fiókodba, mutatjuk hogyan.
Amikor létrehozol egy céget, akkor kiosztunk egy kizárólag a fiókodra jellemző technikai email címet, mi ezt nevezzük alias email címnek. Az erre az emailre küldött üzenetek csatolmányai automatikusan megérkeznek a fiókodba.
📬 Tudnivalók:
👉Egy emailbe bármennyi számla bekerülhet, viszont az összméretnek akkorának kell lennie, hogy egy általános levelező szerver fel tudja dolgozni.
👉 Egy számla maximum 5MB lehet
👉Csak azokat a leveleket dolgozzuk fel, amiben van csatolmány. A csatolmány nélküli levelekről hibaüzenetet küldünk.
👉 PDF, jpeg, png, illetve xml típusú file-okat dolgozunk fel, ez utóbbiakat csak a bér és járulék költségek rögzítésére.
👉 Többoldalas számlákat is küldhetsz, de egy számlának egy file-ban kell lennie.
👉 Ha egy számla úgy jön be, hogy korábban már bent volt a fiókban, akkor duplikációt jelzünk.
Egyszerű címkéket email-es beküldésnél tudsz előre kiosztani a számlákra Okosbox és Multibox csomagban. Ehhez az alias email címben a @ előtt írj egy + jelet, majd írd be a kiosztani kívánt címkét (pl: cegneved+címke@quick.riport.co.hu). Ilyenkor a címke automatikusan rákerül a számlára.
További segítséget az alábbi videóban találsz:
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.