Ebben a cikkben lehetnek olyan információk, amelyek már nem relevánsak, sajnos az autokata szolgáltatás kivezetésre kerül a "régi" KATA adónem megszűnése miatt! Az új megoldásunkról részleteket és további információkat ide kattintva olvashatsz!
Ebben a bejegyzésben a szüneteltetés indítását részletezzük.
Amire szükséged lesz
- számítógép
- ügyfélkapus belépési adatok
- adóazonosító jel
Lépések
1. Dashboardon új ügyintézés, majd szüneteltetés indítása
2. Olvasd el tüzetesen az információkat, majd tovább (Webes ügysegéd, e-papír)
A második lépésben egy pillanatra el kell hagynod az autokatát és a webes ügysegédbe kell belépned. Ott 2-3 perc alatt el tudod intézni az egyéni vállalkozás szüneteltetését. Az ügysegéd használata elég egyértelmű lesz, de ha elbizonytalanodnál itt találod a konkrét teendőket.
Mikor ott végeztél a kapcsolódó e-papírt kell letöltened az ügysegédből. Az e-papírt húzd be vagy töltsd fel hozzánk, innen fogjuk egészen pontosan tudni, hogy mikortól állítsuk be a szünetedet.
3. Lépés - Önkormányzati bejelentés
Ez sajnos az esetek többségében teljesen offline ügyintézést igényel. Nyugodtan tedd a dolgodat, zárd be itt az ablakot, mi megjegyezzük, hogy itt tartasz. Alapvető információkat ezzel kapcsolatban itt találsz.
Mikor kész vagy nyisd meg újra ezt a teendőt és ugorj az utolsó lépéshez.
4. lépés Emlékeztető
Itt csak egy időpontot kell megadnod, hogy mikor szóljon a rendszer hogy újraindítsd a vállalkozásodat. Ha ezzel is kész vagy, akkor a teendőt bezártuk, a vállakozásod szünetel, eszerint számoljuk a bevétel határaidat. Szüneteltetés alatt a rendszer működéséről itt találsz több infót.
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.